Social- og sundhedsassistenter til dagvagt ved Center for Demens - Lindehusene
Søg jobbet
Er du personcentreret i din tilgang til dine medmennesker, og kan du være medskaber af det gode liv? Så er du måske vores nye kollega
Center for Demens – Lindehusene er en afdeling for yngre borgere med demens. Vi søger tre dagvagter.
Her bor 59 skønne mennesker, der har brug for støtte til at leve deres liv, med alt hvad det nu indeholder. En stor del af dem der bor her er meget friske fysisk og elsker at have det sjovt. Vores tid går meget med musik, fysisk træning og hjernegymnastik.
Da vi blandt andet har en kollega, der søger nye udfordringer i en anden sektor, står vi og mangler kvalificeret hjælp.
Vi forestiller os, at du
- er social- og sundhedsassistent med erfaring fra plejecenter – gerne demens
- har styr på personcentreret omsorg og kan benytte det i dit arbejde
- er bekendt med kravsnedsættende pædagogik – eller er indstillet på at lære det
- kan arbejde selvstændigt, tage initiativ og ansvar
- har flair for samarbejde på tværs, kvalitetssikring af dokumentation og gerne erfaring med CURA
- formår at skabe ro og tryghed omkring dig – det er lige, hvad vores borgere har brug for
- vægter beboernes egne ønsker og selvbestemmelsesret meget højt
- er en tålmodig formidler, da vi har et stort flow af elever
- arbejder professionelt og kan løfte i flok
Lidt om os
Udover vores to plejeafdelinger består Center for demens af Aktivitetscenter Huset for hjemmeboende borgere med demens samt Træning og Rådgivning, der har funktioner hos hjemmeboende mennesker med demens. Herudover har vi en afdeling, der er bydækkende rådgiver og rejsehold.
Vi sætter en ære i at understøtte en meningsfuld og værdig hverdag gennem personcentreret omsorg og en rehabiliterende tilgang med naturlig inddragelse af borgernes egne ressourcer.
Når borgerne blomstrer, spirer vi også. Kom og vær med.
Vi håber, at ovenstående har vakt din interesse.
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.
Stillingerne er alle i dagvagt, hvor arbejdstiden udgør 32-37 timer ugentligt.
Mere information
Vi byder gerne på en kop kaffe, så du kan se stedet.
Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Louise Arnholtz på 2710 9149 eller afdelingsleder Ann Friis Olsen på 2710 9133.
Søg via linket senest lørdag den 19. oktober 2024
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.