Københavns Kommune

Administrativ- og arbejdsmiljøkoordinator (AMKO) til Langgadehus

Søg jobbet

Område
Øvrige
Politik og administration
Ansøgningsfrist
Arbejdstid
Deltid - alt under 37 timer
Jobtype
Fastansættelse

Vil du være med til at skabe struktur og understøtte ledelsen i et hus, hvor personcentreret omsorg er i centrum?

På Langgadehus søger vi en ny kollega, der kan kombinere administrative opgaver med rollen som arbejdsmiljøkoordinator.

Om stillingen

Som vores nye administrative koordinator bliver du en central støtte for forstanderen og ledelsen. Du får selvstændigt ansvar for at skabe struktur i møde- og arbejdsgange og for at sikre god kommunikation til beboere og pårørende. Samtidig bliver du arbejdsmiljøkoordinator (AMKO) og en vigtig del af vores MED-arbejde.

Dine primære opgaver vil bl.a. være at

  • fungere som arbejdsmiljøkoordinator (AMKO) og sikre systematik og opfølgning på arbejdsmiljøområdet
  • understøtte ledelsen med administrative og koordinerende opgaver
  • udarbejde og opdatere informationsmateriale til beboere og pårørende, herunder indflytningsmaterialer og nyhedsbreve
  • bidrage til et velfungerende samarbejde på tværs i huset
  • udarbejde dagsordener og referater til ledermøder og MED-udvalgsmøder

Du får et tæt samarbejde med vores vagtplanlægger, der varetager de personalemæssige administrative opgaver. Dit primære fokus bliver rettet mod ledelsen, beboere og pårørende samt arbejdsmiljøet.

Vi søger dig, der

  • har en struktureret og selvstændig tilgang til dit arbejde
  • har gode formidlingsevner – både skriftligt og mundtligt
  • trives i en understøttende rolle tæt på ledelsen
  • kan skabe overblik, følge op og sikre systematik
  • har interesse for at bidrage til et stærkt arbejdsmiljø og et hus med personcentreret omsorg

Vi tilbyder

  • en hverdag med variation og samarbejde på tværs
  • en tæt tilknytning til ledelsen og en vigtig rolle i husets udvikling
  • et arbejdsmiljø med fokus på samarbejde, nærvær og faglighed
  • et plejehjem med stærke værdier, hvor beboernes trivsel og livskvalitet er i centrum
  • en arbejdsplads med fokus på kvalitet, udvikling og fællesskab

Om Langgadehus

Langgadehus er et selvejende plejehjem i Valby med 72 beboere fordelt på to afdelinger. Vi arbejder aktivt med personcentreret omsorg, faglig refleksion og forbedringsarbejde – og vi er stolte af vores stærke kultur og gode kollegaskab.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og indenfor rammerne af lokal løndannelse.

Vi forestiller os at ansættelsen er på ca. 24-30 timer ugentligt, skriv gerne i ansøgningen hvor mange timer du ønsker.

Tiltrædelse den 1. december 2025.

Mere information

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte forstander Rikke Merije Saini Lefevre på 24 92 66 94.

Søg via linket senest torsdag den 23. oktober 2025

Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 28. oktober 2025.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om vores hverdag på www.vores hverdag.kk.dk