Københavns Kommune

Deborah Centret søger ansvarshavende social- og sundhedsassistenter til fast aftenvagt på et plejehjem med høj kvalitet og stærk kultur

Søg jobbet

Område
Drift og service
Pleje
Ansøgningsfrist
Arbejdstid
Fuldtid
Jobtype
Fastansættelse

Vil du være med til at skabe en god aften for vores 44 beboere? Har du blik for menneskelige kompetencer og faglig kvalitet i det daglige? Og har du lyst til at arbejde på et mindre plejehjem med unikke kulturelle værdier?

Så vil vi rigtig gerne høre fra dig!

Lige nu søger vi to social- og sundhedsassistenter til aftenvagt – den ene skal være fast ansvarshavende, mens den anden skal kunne træde ind i rollen som ansvarshavende i forbindelse med ferie og lignende. Begge stillinger er på 28 timer i et 5-2 rul med vagt hver onsdag-torsdag og fredag-søndag i lige uger.

Deborah Centret er en moderne arbejdsplads, hvor anerkendelse og faglighed er i højsædet. Vi er knap 40 fastansatte, og sammen arbejder vi for at skabe de bedste rammer for de ældre mennesker, som bor hos os. Vi arbejder løbende med forskellige fokus-indsatser, som skal løfte vores arbejde – og i øjeblikket har vi fokus på psykologisk tryghed, samarbejde og kommunikation til gavn for både medarbejdere og beboere.

Vi er en særlig spændende arbejdsplads på grund af vores tilknytning til jødisk kultur. Mange af vores beboere lever efter de jødiske leveregler, men det behøver du ikke. Bare du er nysgerrig på at lære om jødisk kultur, traditioner og levevis.

Ring eller send en sms til afdelingslederne Cathrine Bach Rønne på tlf. 4042 6140 eller Katrine Reffstrup Hansen på tlf. 5152 0630, hvis du vil høre mere om stillingen og måske komme forbi til en kop kaffe, så du kan mærke stemningen hos os 

Få ansvar og bliv udfordret

Som aftenvagt er din primære opgave at sikre en god og tryg aften for alle beboere.

Der er to muligheder

Enten ansættes du som aftenvagt, hvor du får ansvar for ca. 10 beboere, som du hjælper med den daglige pleje – selvfølgelig med fleksibilitet og respekt for beboernes behov i form af tid, sted og metode, samt rollen som ansvarshavende, hvor du har overblikket over opgaver og kompetencer i huset, når du er på vagt.

Eller du kan være ”springer” på tværs af alle 4 etager, så du tager de opgaver der planlægges ved tavlemødet, som er uventede og akutte. Samt have rollen som ansvarshavende hvor du har overblikket over opgaver og kompetencer i huset, når du er på vagt.

Fagligt stærk og samarbejdende kollega

Vi søger dig, der brænder for at yde omsorg og høj faglig pleje i tæt samarbejde med dine engagerede kolleger. Du har hjertet på rette sted og et godt overblik. Du er også fleksibel og omstillingsparat, når opgaven kræver det.

Vi håber derudover, at du kan sige ja til disse udsagn

  • Jeg står stærkt i min faglighed
  • Jeg kan arbejde ud fra fælles mål og tager medansvar for helheden
  • Jeg vægter tæt samarbejde på tværs af titler og etager højt
  • Jeg har et godt overblik og udviser rummelighed og professionalisme i kontakten med såvel beboere som pårørende.

Allervigtigst er det, at du har et positivt livssyn og en lyst til at bruge dine kompetencer til at gøre vores fælles arbejdsmiljø så stærkt og videnstungt som muligt. Vi kan lide at spille hinanden gode og sparrer om de svære opgaver.

Moderne arbejdsplads med unikke kulturelle værdier

Deborah Centret ligger centralt på Østerbro ti minutters gang fra Fælledparken, tæt på offentlig transport og rigtig gode P-forhold. Se ruteplan til Deborah

Vi er et selvejende plejehjem med driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Vi bor i en moderne bygning med 40 boliger på fire etager – hver med fælles opholdsstue med køkken og altan, hvor vi spiser sammen – og eget produktionskøkken.

Den jødiske kultur er en naturlig del af hverdagen på Deborah. Det er ikke et krav, at vores medarbejdere kender til jødedommen, men du kan ikke undgå at lære om jødisk kultur, traditioner og levevis – og det, synes vi, giver hverdagen ekstra farver.

Ledergruppen udgøres af forstanderen, to afdelingsledere for plejen og en leder for køkken og rengøring. Herudover referer en sekretær, en driftsleder og en aktivitetskonsulent direkte til forstanderen.

Læs mere om Deborah Centret

Ansættelsesvilkår

Vi håber, du kan starte den 1. juli 2024 eller tidligere, hvis muligt – så skynd dig at sende os din ansøgning.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst samt kvalifikationer.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, uddannelsesbevis samt eventuel anden relevant dokumentation. Vi glæder os til at høre fra dig!

Søg via linket senest søndag den 19. maj 2024

Samtaler holder vi løbende.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på vores-hverdag.dk.