Københavns Kommune

Job på Klostergårdens Plejehjem

Her kan du læse om vores arbejdsplads, frivillighed og se ledige job.

Klostergårdens Plejehjem vil gerne være en attraktiv arbejdsplads, der tiltrækker både erfarne og nyuddannede medarbejdere. 

Vi arbejder derfor målrettet med at udvikle vores medarbejderes kompetencer – både for at sikre kvaliteten på plejehjemmet og for at tilfredsstille den enkelte medarbejder.  

Vi har derfor blandt andet ansat en uddannelsessygeplejerske, som underviser personalet i relevante emner, og som er ansvarlig for medarbejdernes faglige udvikling. Vi tilbyder også efteruddannelse, faglige seminarer og kompetencescreening. 

Vi er også uddannelsesinstitution for sygeplejersker, ernæringsassistenter, sosu-hjælpere, sosu-assistenter, fysioterapeuter og ergoterapeuter. 

Vores uddannelsessygeplejerske har ansvaret både for elever og studerende. 

Mere information

Vis alle

Medarbejdere

På Klostergårdens Plejehjem er vi ca. 75 medarbejdere inden for følgende faggrupper:  

  • Sosu-hjælpere 
  • Sosu-assistenter  
  • Sygeplejersker  
  • Plejehjemsassistenter  
  • Sygehjælpere  
  • Socialpædagoger 
  • Aktivitetsmedarbejder 
  • Økonoma 
  • Køkkenpersonale 
  • Rengøringsassistenter.

Vi har desuden tilknyttet en frisør, fodterapeut, tandlæge og præst samt en række afløsere i plejen. 

Plejehjemmet ledes af forstanderen, de fire afdelingsledere fra hver etage, en udviklingssygeplejerske og en køkkenchef. 

MED-udvalget

Klostergårdens MED-udvalg arbejder med at sikre, forbedre og udvikle gode fysiske og psykiske arbejdsforhold på plejehjemmet.  

Udvalgets medlemmer består af repræsentanter fra både ledelsen og medarbejderne, og det sikrer derfor medindflydelse, dialog og samarbejde mellem medarbejdere og ledere.  

Forstanderen er formand for MED-udvalget.

Frivillighed